Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Πλεξίδας για όλους και για όλα. Καμπανάκι για τα χρέη Παππά - Τα χώνει σε Βαζάκα


* SOS για τα παλαιά χρέη που κληρονότησε η διοίκηση Παππά.
Ζήτησε στήριξη από τοπικούς φορείς και πολιτικά πρόσωπα.
* Γλείφτης, προβοκάτορας και ανίκανος ο Βαζάκας




* Δε ζητάω χρήματα, μόνο να ασκηθούν πιέσεις. Η ομάδα δεν είναι δική μου, είναι της πόλης.
Εγώ σήμερα είμαι, αύριο δεν θα είμαι.


* Ο πρόεδρος των Τρικάλων εκτός από τις προσφυγές που κυνηγάνε τους "κυανέρυθρους", μίλησε ακόμη τον μεταγραφικό σχεδιασμό και την επιλογή Βαζάκα.

* Γλείφτης, προβοκάτορας και ανίκανος ο Βαζάκας. Η ομάδα πληρώνει τις επιλογές του και τον κακό σχεδιασμό που έκανε. Έκαψε τους παίκτες, τα εργομετρικά τους κτυπάνε "κόκκινο". Απαράδεκτη η συμπεριφορά του απέναντί τους. Έπρεπε να τον είχα διώξει απο το πρώτο μάτς με την Κοζάνη.

Η συνέντευξη


Καμπανάκι για τα χρέη - κληρονομιά που άφησε ο Παππάς

"Εδώ και μέρες τονίζω ένα πρόβλημα που υπάρχει και δεν το έχει πάρει κανείς σοβαρά. Είναι ένα πρόβλημα μου έχει να κάνει με τα χρέη της διοίκησης Παππά που γυρίζουν πίσω στα Τρίκαλα. Τα άμεσα απαιτούμενα χρήματα είναι 295.000 ευρώ τα οποία είναι προσφυγές παικτών. Αυτά δεν πρόκειται να τα αποφύγει καμία διοίκηση. Τα συγκεκριμένα χρήματα αφορούν τον ερασιτέχνη.
Στις 15 Ιανουαρίου είναι το τελευταίο δικαστήριο στην Αθήνα και πρέπει όλοι οι φορείς να βοηθήσουν για να δούμε τι μπορεί να γίνει πάνω σε αυτό το θέμα.
Διαφορετικά το μέλλον των Τρικάλων είναι αμφίβολο.

Θα ήθελα την βοήθεια όλης της πόλης από όλους τους φορέις (Δήμαρχο, Νομάρχη, Βουλευτές). Είναι χρέη που δεν αφορούν εμένα.
Κάποτε κατηγορήθηκα για την αλλαγή του σήματος και του ονόματος. Όλα αφορούσαν το συγκεκριμένο θέμα. Στις 15 του μηνός πρέπει να βρισκόμαστε όλοι εκεί(σ.σ στην εκδίκαση των προσφυγών).

Πρέπει όλοι να στηρίξουμε την ομάδα. Τα χρέη που δημιουργήθηκαν τότε ακολουθούν τον ερασιτέχνη. Η τα πληρώνεις ή πας στον πάτο.



Ευθύνες πρώην συνεργατών μου για την υπόθεση μη διαγραφής χρεών.

Δυστυχώς η ομάδα πριν δεν είχε δικηγόρο στην Αθήνα. Κάποιοι με διαβεβαίωναν πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν η ομάδα γίνει ΠΑΕ. Τελικά τα χρέη του ερασιτέχνη ακολουθούν την ΠΑΕ ενώ τα ξέρετε τα χρέη της ΠΑΕ δεν αφορούν ποτέ τον Ερασιτέχνη.

Απλά ζητάω την βοήθεια της πόλης. Αν δεν πληρώσουμε πέφτει η εγγυητική της ομάδας και κάθε μήνα θα πρέπει να ανανεώνω την εγγυητική μου. Αν δεν βοηθηθώ από την πόλη το μέλλον του ΑΟ Τρίκαλα είναι αβέβαιο. Ζητάω την στήριξη του Δήμου και της Νομαρχίας. Δε ζητάω χρήματα θα ήταν αδύνατο αυτό. Μόνο να ασκήσει πιέσεις.
(Σε ερώτηση τι θα γίνει αν χαθεί η υπόθεση είπε συγκεκριμένα) : Δεν θα ήθελα ούτε να ακούσω την περίπτωση να χαθεί η υπόθεση. Πιστεύω ότι αν βοηθηθώ ο ΑΟ Τρίκαλα θα μείνει στην επιφάνεια. Η ομάδα είναι της πόλης. Εγώ αποτυχημένος από εδώ δεν φεύγω".



Για το θέμα Βαζάκα...

"Το θέμα που με πείραξε πάρα πολύ είναι που κατηγορήθηκα με την αλλαγή προπονητή. Πιστεύετε ότι θέλω με το κακό της ομάδας; Όποιος πιστεύει ότι μπορεί να αναλάβει την ομάδα να έρθει να αναλάβει αύριο την ομάδα και θα είμαι δίπλα του. Με πείραξε η λέξη «αφερέγγυος» που είπε ο Βαζάκας για μένα. Μέσα απο την επαγγελματική μου δραστηριότητα δείχνω αν είμαι αφερέγγυος.

Το συγκεκριμένο προπονητικό τιμ πληρώθηκε αδρά για ένα λόγο. Είχαμε δεσμευτεί στη ΓΣ ότι δε θα μιλάω και δε θα ασχολούμαι. Είπα να κρατήσω χαμηλούς τόνους αλλά ορισμένοι πίστεψαν ότι μπορούν να με "δουλέψουν". Ο συγκεκριμένος προπονητής με τον Πλεξίδα σε ρόλο «αντί» θα είχε φύγει απο τον αγώνα της Κοζάνης. Το συγκεκριμένο τιμ ήρθε μόνο για προβοκάτσια, δημόσιες σχέσεις, κατηγορίες και δηλώσεις.

Κατηγορήθηκαν άνθρωποι δικοί μου. Τους ανεβάζετε "μάγειρες", τους κατεβάζετε "σκουπιδιάρηδες". Είναι κακό να κατηγορούνται άνθρωποι που είναι συνεργάτες δικοί μου. Ο συγκεκριμένος προπονητής είχε κλείσει στα Τρίκαλα τον Απρίλιο μήνα και δεν είδα πράγματα από τον συνεργάτη μου.
Πιστεύετε πως ο συνεργάτης ο δικός μου λέει οτιδήποτε χωρίς να το ξέρω εγώ;

Ο κ. Βαζάκας ήταν ένας γλείφτης από την πρώτη στιγμή, σαν προπονητής το αποδεικνύω ότι δεν υπάρχει στον χάρτη και το εννοώ. Κάθε βράδυ ήταν στο σπίτι του αδερφού μου και παρακαλούσε να μείνει. Είχε κάνει ένα κύκλωμα και όλοι ασχολούνταν με τον Βαζάκα και όχι με την ομάδα.
(Σε ερώτηση γιατι δεν τον έδιωξε πιό νωρίς):
Για το καλό της ομάδας (την ηρεμία του τμήματος) δεν διώξαμε τον Βαζάκα μετά το επεισόδιο στα αποδυτήρια πριν το ματς με την Κρανούλα

Οι επιλογές παικτών ήταν του Βαζάκα - Βιάστηκε να χτίσει την ομάδα και τους "έκαψε"

Κάθε ποδοσφαιριστής ήταν επιλεγμένος από εκείνον. Ποτέ δεν του επέλεξα ποδοσφαιριστές. Του πήρα όποιους ήθελε. Ο Ταμέρους ήταν επιλογή του. Ο παίκτης ήρθε μια φορά στα Τρίκαλα και εγώ τον έδιωξα. Τον έφερε ξανά ο Βαζάκας στην Αθήνα και ζήτησε να τον κρατήσαμε.
Η δουλειά που κάναμε στα Τρίκαλα ήταν πλήρως επαγγελματική και για κάθε παίκτη. Ότα οι παίκτες πέρασαν εργομετρικά ο κ. Πούλος μου είχε πει μετά τα εργομετρικά ποιός παίκτης έπρεπε να φύγει και ο προπονητής, μαζί με γυμναστή μου είπαν «άσε τα εργομετρικά εμείς θα τους φτιάξουμε».

Τα πάντα στους παίκτες αυτή τη στιγμή είναι κόκκινα. Θα φοβηθείτε αν δείτε τα εργομετρικά!!! Για αυτό φώναζα και έλεγα για μίνι προετοιμασία για να μας δώσουν οι παίκτες ακόμη ένα 10% από τις δυνατότητές τους.
Οι παίκτες θα είναι έτοιμοι τον Απρίλιο ! Αυτή η ομάδα έχει απαγορευτικό να κάνει πρωταθλητισμό.!

Όταν έφερα τον Γκαρόζη, ξέραμε ότι έχει τραυματισμούς. Ο προπονητής όμως μου είχε πει άστο σε εμένα. Και έκανε και δηλώσεις. Υπήρξε όρος στα συμβόλαιο του πως αν δεν παίξει δεν θα πληρωθεί. Και όμως ο Γκαρόζης πήρε 17.000 ευρώ.

Νομίζαμε ότι ο Βαζάκας θα ήταν ιδανικός. Η ομάδα προπονήθηκε ώστε να είναι καλή τους δύο πρώτους μήνες. Οι τραυματισμοί των παικτών μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή, οφείλονται στο ότι η αποκατάσταση και η προπόνηση που έκανε μετά τα συνεχόμενα ματς ήταν λάθος. Για αυτό και ο Μανουσάκης που ποτέ δεν είχε τραυματισμούς έχει μείνει δύο μήνες έξω.

Να μην πάμε στον Ταμέρους... Εγώ θεωρώ τον Διαμάντη καλό ποδοσφαιριστή και αυτός δεν είχε πάρει ευκαιρίες. Υπήρξε παίκτης που τώρα είναι βασικός και αναντικατάστατος που μου είχε πει «διώξ’τον».
Τον Ενόκ τον έδειρε στα αποδυτήρια και τον παίκτη τον έφερε εγώ πίσω.

Τον Λιοσάτο τον έφερα σε περίπτωση που δεν πήγαινε ο Ταμέρους. Μόνο αυτός ο παίκτης ήταν δική μου επιλογή. Σε εμάς όμως δεν έπαιξε μπάλα.
Η ομάδα τον Νοέμβριο θα είναι 7 βαθμοί μπροστά για πλάκα μου είχε πει ο Βαζάκας. Απο πίεση για γρήγορα αποτελέσματα βιάστηκε να χτίσει την ομάδα. Μου έλεγαν ότι έπρεπε να φοβάμαι το φορμάρισμα στο ματς με την Καρδίτσα. Τα φιλικά και τα ματς του κυπέλλου ήταν "βιτρίνα" και μας αποπροσανατόλισαν.


Για Καραγιάννη και Χατζηκυριακίδη

Ο Καραγιάννης πήρε απο μένα μια επιταγή 30.000 χιλιάρικα. Είπα πως η επιλογή μου ήταν λάθος. Τον Χατζηκυριακίδη του χρωστάω ένα μισθό . Αλλά δεν θα τον πάρει ποτέ γιατί βγήκε και μίλησε στο ράδιο. Γιατί; Για να με θίξει για τα οικονομικά της ομάδας

(Σε ερώτηση σχετικά με ότι έχει ακουστεί για τα ενοίκια): Τα ενοίκια υπάρχει συμφωνία να τα πληρώνουν οι παίκτες. Ένα μήνα τους χρωστάω, ξέρετε να συμβαίνει σε καμμιά άλλη ομάδα αυτό;


Σχετικά με τις μεταγραφές και την συνέχεια στο πρωτάθλημα

"Πρέπει να κερδίσουμε τους τρεις κομβικούς αγώνες με Γιαννιτσά, κύπελλο και Σέρρες. Αν δεν τους πάρουμε τότε μέλλον θα είναι ακόμη πιο αβέβαιο. Στις μεταγραφές δεν θα κάνουμε επιλογές Γ΄Εθνικής. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που θα τους διώξω και ντρέπομαι να τους κοιτάξω στα μάτια (σ.σ με βάση τα εργομετρικά τους) γιατί έχουν προσφέρει στον ΑΟ Τρίκαλα".





Δημοσίευσέ το στο:

2 σχόλια:

  1. ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΕΙ (ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ) ΗΤΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ Ο ΒΑΖΑΚΑΣ. ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΚΑ ΑΝ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΠΛΕΞΙΔΑΣ

    ΝΑ ΔΟΥΜΕ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΜΗ ΜΑΣ ΒΓΕΙ...ΠΕΠΟΝΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή