Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Βαζάκας: «Ίσως η πιο σπουδαία νίκη η σημερινή»


Την ικανοποίηση του εξέφρασε στην συνέντευξη τύπου ο Γιώργος Βαζάκας για τη νίκη κόντρα στην Καλλιθέα ενώ ο κ. Βλαστός τόνισε «ας μας αφήσουν να παίξουμε ποδόσφαιρο».






Βαζάκας:
Όταν ήρθα στην ομάδα , σαν στόχο είχα πει την διοίκηση και τους παίκτες μου να πιάσουμε 24 πόντους στον πρώτο γύρο,. Αν πιάσουμε αυτούς τους πόντους, τότε μπορούμε να κοιτάξουμε και ψηλά, αυτό είχα πει . Έπρεπε η ομάδα να κάνει πορεία πρωταθλητισμού.

Παίζαμε τέσσερα παιχνίδια πολύ δύσκολα, η ομάδα σε άλλα παιχνίδια αδικήθηκε σε άλλα όπως λένε ευνοηθήκαμε, εγώ δεν το έχω δει αν ήταν οφσάιντ, αλλά εκεί που θα μείνω είναι ότι η ομάδα σε τέτοιο γήπεδο είχε τεράστια παρουσία, έκανε πάρα πολλές φάσεις , θα μπορούσε να καθαρίσει το παιχνίδι πολύ γρήγορα.

Ο αντίπαλος έπαιξε με γεμίσματα και εκεί μόνο κινδυνέψαμε, εκεί που έχουμε το πρόβλημα. Δεν είχαμε ούτε μια φάση να κινδυνέψει η ομάδα, κινδύνεψε στα γεμίσματα. Δώσαμε εμείς το δικαίωμα στον αντίπαλο να ζητάει κάτι γιατί εμείς κάναμε τις φάσεις γιατί δεν καθαρίσαμε το παιχνίδι πιο γρήγορα. Τα παιδιά αντέδρασαν και πήραν το παιχνίδι. Ίσως ήταν η πιο σπουδαία νίκη για πολλούς λόγους και είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Το Μάιο οι φίλαθλοι των Τρικάλων θα είναι υπερήφανοι για αυτή την ομάδα. Χρόνια πολλά σε όλους σας για τα Χριστούγεννα, να ξεκουραστούμε όλοι και να γυρίσουμε δυνατά μετά τις 5 του μηνός.

~Για το ματς με τον Παναθηναϊκό: Κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Με την Ηλιούπολη όταν ήμουν , χάσαμε από τον Ολυμπιακό στο 90΄. Αυτά είναι λεπτομέρειες.  Φαβορί είναι ο Παναθηναϊκός. Δεν έχουμε το άγχος. Όλα μπορούν να γίνουν, εμείς θα πάμε να παίξουμε την μπάλα μας. Η δικιά μας η ομάδα δεν θα πάει για να πάει. Θα παλέψει».

~Σχετικά με τις μεταγραφές: Για να είμαι σαφής και να μην υπάρχει παραπληροφόρηση. Θα κάνω μια συζήτηση με τον πρόεδρο, δεν έχω κάνει καμία συζήτηση γιατί ήθελα να δώ το υλικό. Αν η ομάδα είναι μόνο για τη σωτηρία δεν θα αφήσω να πληρώσει θα προχωρήσουμε σε μια- δύο κινήσεις αντικατάστασης παικτών και θα κοιτάξουμε αν είναι να δώσει τα λεφτά του χρόνου γιατί τα Τρίκαλα με τον κόσμο και την δυναμική που έχει, πρέπει να κάνουν πρωταθλητισμό .

Αν βαθμολογικά είμαστε ψηλά και υπάρχει φως στο τούνελ για να διεκδικήσουμε την εξάδα, τότε ίσως προβούμε σε τρεις τέσσερις καλές και ουσιαστικές μεταγραφές. Αυτή την στιγμή δεν συζητήσαμε για μεταγραφές. Εμένα με ενδιαφέρουν μόνο οι παίκτες μου και όπως είδατε τα έδωσαν όλα».



Βλαστός: Να ευχηθώ σε όλους να έχετε καλές γιορτές και υγεία και το ίδιο να ευχηθώ στον επόπτη, εκείνον τον άνθρωπο που υπέδειξε το πέναλτι και δεν ξέρω αν ήταν ή δεν ήταν και αδικώ την απόφαση του αλλά δεν θα αδικήσω την απόφαση του στο τελευταίο λεπτό των καθυστερήσεων σε ένα πεντακάθαρο γκολ δικό μας να το ακυρώσει. Παίρνω το θάρρος και μιλάω έτσι, διότι είδα το βίντεο στην κάμερα, σας παρακαλώ να δείξετε αυτά που λέω αυτή τη στιγμή. Εμείς έχουμε μια ομάδα νεανική και θέλουμε να παίξουμε ποδόσφαιρο. Ας μας αφήσουν να παίξουμε ποδόσφαιρο, τίποτε άλλο. Καλές γιορτές και εύχομαι στα Τρίκαλα, καλή πορεία.









Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου