Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

"Τα πόδια μου δεν τα έχω για να τ' ανοίγω" !


Η δήλωση της εβδομάδας ανήκει δικαιωματικά στην Κατερίνα μας η οποία τόνισε σε συνέντευξή της  ρητά και κατηγορηματικά...:






Κατερίνα Στικούδη:

"Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά, να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου και όχι για να τα ανοίγω. Το λέω αυτό γιατί έχω τα ρούχα μου πλυμένα και σιδερωμένα, δεν έχω... άπλυτα.



Είναι σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια και να λες: Προσπαθώ, δουλεύω μέχρι εκεί που με πάνε η δύναμη και η ψυχή μου!", είπε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Glam» η Κατερίνα Στικούδη, απαντώντας επίσης σε όσους σχολιάζουν τις σέξι εμφανίσεις της στην τηλεόραση.

"Δεν είμαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία που έβαλε σορτσάκι στην τηλεόραση, για όνομα του Θεού. Ο κόσμος δεν είναι χαζός κι όταν κάποιος σε κατακρίνει κακοπροαίρετα το αντιλαμβάνεται", είπε, προσθέτοντας: "Προσωπικά η κριτική, ακόμη και η αρνητική δεν με ενοχλεί. Είναι ένας τρόπος να βελτιώνομαι και να γίνομαι καλύτερη".

Όσον αφορά στην όγδοη θέση που κέρδισε σε διαδικτυακό διαγωνισμό για τις πιο σέξι γυναίκες, η ίδια δήλωσε πως χάρηκε και αποκάλυψε πως έχει "χτίσει" το σώμα της: "Εγώ ξεσπάω στη γυμναστική, αν δεν το έκανα αυτό θα είχα πάρει τα βουνά, αν δεν έκανα αυτή τη δουλειά θα είχα σίγουρα 2-3 κιλά παραπάνω". Τέλος, μιλώντας για τα προσωπικά της, η Κατερίνα εξομολογήθηκε το εξής: "Ούτε κουλτούρα προσπαθώ να πουλήσω, ούτε να το παίξω συντηρητική και δήθεν. Απλώς, θέλω να καταλήξω στον άντρα που θα έχω δίπλα μου, όλη μου τη ζωή και τότε θα το ανακοινώσω".


Λέει αλήθειες το κορίτσι...



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου