Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Σάββας Παντελίδης: "Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε"

Ικανοποιημένος απο την εμφάνιση του δευτέρου ημιχρόνου και όχι απο τα λάθη του πρώτου 45λεπτου, παρουσιάστηκε ο τεχνικός του ΑΟΤ, Σάββας Παντελίδης ο οποίος παρουσιάστηκε αισιόδοξος για τα μπαράζ.



Σάββας Παντελίδης:
Καταρχήν να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου για την προσπάθεια και στην αντίπαλη ομάδα που παρά τον υποβιβασμό, προσπάθησε να παίξει. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Απο την πλευρά μου δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος με την εικόνα του πρώτου ημιχρόνου.

Εμείς στο πρώτο ημίχρονο κάναμε πάρα πολλά λάθη, αντί να απελευρωθούμε με το γρήγορο γκολ. Στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου ήμασταν καλύτεροι και μετα τα τέρματα είχαμε το μυαλό μας στα μπαράζ, Στο δικό μου το μυαλό ήταν πως να προφυλάξω περισσότερους παίκτες.
Δεν ξεκίνησαν οι Γιώτας και Ένοκ λόγω των καρτών. Τελείωσε το παιχνίδι, βάζουμε ένα στόχο και δουλεύουμε. Δεν μπορούμε να γελάσουμε τώρα.

~Για το ματς στα μπαράζ: Συναισθηματικά καλύτερα που δεν είναι η Καλλιθέα. Είναι ένα παιχνίδι μπαράζ. Σίγουρα θα παίξουνε πολλά πράγματα ρόλο. Εμείς θα προσπαθήσουμε να παρουσιαστούμε όσο το πιο δυνατόν έτοιμοι .
Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε και αυτό θα προσπαθήσω να το περάσω για τα παιδιά. Ο αντίπαλος μας είναι ομάδα που χάνει δύσκολα. Το σκορ δεν μου προκάλεσε έκπληξη.

Για την αλλαγή του Χανιώτη: Ο Χανιώτης θεώρησα ότι πρέπει να ξεκινήσει και στην συνέχεια έβαλα τον Διαμάντη για να έχω άποψη.Δεν ακούω τις αποδοκιμασίες.
~Για το πρόγραμμα των επόμενων ημερών: Θα κοιτάξουμε για κάποιο φιλικό. Είναι ένα ζήτημα πότε θα γίνουν τα μπαράζ. Δεν μπορώ να χτίσω. Κάναμε 15 λάθη αν μπορούμε να τα μειώσουμε.


Αλεξανδρίδης:


Πιστεύω ότι ήταν ένα καλό παιχνίδι που άρεσε στον κόσμο.Εμάς ήταν το τελευταίο παιχνίδι στην κατηγορία.

Δυστυχώς πέσαμε. Είχαμε πολλές απουσίες και νομίζω κόντρα σε μια ομάδα έμπειρη όπως είναι τα Τρίκαλα δεν έχεις τύχη.

Στο πρώτο ημίχρονο σταθήκαμε καλά. Το θετικό ήταν ότι κάποια παιδιά είχαν χρόνο συμμετοχής στην Γ΄Εθνική.

Εύχομαι στα Τρίκαλα καλή επιτυχία στα μπαράζ γιατί με τέτοιο κόσμο και με αυτή την ομάδα δεν πρέπει να παίζει στην Γ΄Εθνική. Δυστυχώς εμάς δεν μας βγήκε. Δεν μπορώ να συνεχίσω με τον Βισαλτιακό, αν και ποτέ δεν ξέρεις.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου