Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Οι καλύτερες ατάκες από το dvd μιας Μαρίας


Το νέο DVD που ήρθε για να ταράξει τα ήρεμα νερά της ελληνικής τσόντας ονομάζεται «Sex in the City of Athens», με πρωταγωνίστρια τη… βασίλισσα Μαρία.







Το… έργο είναι γεμάτο απολαυστικές ατάκες.

Απολαύστε το… χορταστικό σενάριο και όπως εύχονται και οι κοπέλες στην ταινία καλά… κρασά!

1. "Είμαι η βασίλισσα"
Με το που ξεκινάει το... έργο η πρωταγωνίστρια, μας συστήνεται, λέγοντας: "Εγώ είμαι η πιο π…@ αγάπη μου, έχω τα σκήπτρα της πουτ@νι@ς είμαι η βασίλισσα της πουτ@νι@ς".

2. Η παρεξηγήση
Στη συνέχεια η Μαρία παρεξηγήθηκε, όταν η άλλη Μαρία είπε αυτή το κάνει κάθε μέρα, εκείνη… πειραγμένη απάντησε: "Άει στο δ... μωρή όλο εμένα λες".

3. ΌΛΟΥΣ και ΟΛΑ
Η συζήτηση συνεχίζεται, με το ενδιαφέρον να κορυφώνεται μόλις η Γιώτα αποκαλύπτει ότι τους θέλει όλους, μέχρι και το γκόμενό της.

4. Ναι, υπάρχουν και ντροπαλοί
Ο Ζαφείρης ο ντροπαλός γυμναστής απαντά στην προσταγή της κυρίας του να γδυθεί για να την γλεντήσει: Δεν μπορώ κυρία εγώ είμαι ένας απλός γυμναστής, δεν μπορώ να σας γ@μή...

5. Η... λεύκανση
Στη συνέχεια έρχεται η κορυφαία ατάκα του – όπως το έχουμε χαρακτηρίσει – έργο, από την Μαρία: Έχω κάνει λεύκανση κωλοτρυπί....

6. Αχ μοναξιά μου
Στην προσπάθειά της να πείσει το γυμναστή να την πάρει του λέει: "Είμαι μόνη και έρημη μέσα σε μια έπαυλη που θέλει να νιώσει τον έρωτα στα σκέλια της".

7. Η χαρά της Μαρίας
Αφού δεν τον πείθει του λέει "κάνε τη γυμναστική σου, εγώ θα το παίξω".

8. No smoking please
Αφού καταφέρνει να του βγάλει την μπλούζα, ανάβει ένα πούρο, γεγονός που τον κάνει το γυμναστή μας να νευριάσει λέγοντας της: "Κυρία, έχουμε πει ότι σε ώρα γυμναστικής το κάπνισμα απαγορεύεται". Βέβαια η Μαρία δεν κάπνιζε από το στόμα, αλλά από το…

9. Ναι ρε, μέλι έχει

Ο δεύτερος που ήρθε για να κάνει ό,τι δεν έκανε ο άλλος ήρθε και βρήκε μέλι και φυσικά το έφτυσε… για να μην το ματιάσει.

10. Κοίτα με να σε... κοιτώ
Πάντως πέρα από το ΟΛΑ, της αρέσει και να την κοιτάνε...


www.mens24.gr



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου