Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Μπουτίνας: "Με έφαγε ο... έκπτωτος της ΕΠΣΤ"


Επιστολή παραίτησης του Γιάννη Μπουτίνα από το Δ.Σ. του Α.Σ. Μετέωρα με αιχμές κατά Μπουτζιώλη










Με παραίτηση από την διοίκηση του Α.Σ. Μετέωρα, «απάντησε», ο πρώην Πρόεδρος της ομάδας Ιωάννης Μπουτίνας, μετά και τις ποινές της ΕΠΣ Τρικάλων.

Ο κ. Μπουτίνας, αφήνει αιχμές και για την νέα διοίκηση της ομάδας…

Στην επιστολή παραίτησης προς τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του Α.Σ. Μετέωρα, ο κ. Μπουτίνας, αναφέρει «Με την παρούσα επιστολή παρακαλώ όπως δεχθείτε την παραίτηση μου από τη θέση μέλους του ΔΣ ΑΣ ΜΕΤΕΩΡΑ για λόγους που άπτονται της προσωπικής μου αξιοπρέπειας και υστεροφημίας .

Το οικοδόμημα αυτό που λέγεται ΑΣ ΜΕΤΕΩΡΑ το χτίσαμε όλοι μαζί με ιδιαίτερο κόπο και θυσίες και οι τελευταίες κινήσεις δεν συνάδουν με την συντήρηση του και την συνέχιση του .Δεν αντέχω να είμαι σε ένα ΔΣ που έχει σκοπό την  διάλυση και όχι την δημιουργία .

Παράλληλα ,δεχθείτε την παραίτηση μου και λόγω της αυστηρότατης απόφασης του φίλου Θανάση Μπουτζιώλη –που όταν όλοι τον φώναζαν έκπτωτο, ο Γιάννης ο Μπουτίνας τον αποκαλούσε πρόεδρο ,τον πήρε μαζί με άλλους στις πλάτες τους και τον έβαλαν στο νέο θρόνο. Αυτός λοιπόν, εξαντλεί όλη την αυστηρότητα του νόμου και μου στερεί την αθλητική και παραγοντική ιδιότητα για 3 χρόνια .

Θα βρίσκομαι κοντά στη μεγάλη οικογένεια του ΑΣ ΜΕΤΕΩΡΑ ηθικά, οικονομικά και ψυχικά . Εύχομαι να έχετε μια θητεία άξια της προσωπικότητας σας και ο σύλλογος να στεφθεί με πολλά τρόπαια».


Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου