Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Απόστολος Χαραλαμπίδης: Πιστεύω στον ΑΟ Τρίκαλα και γι αυτό ήρθα.


Ο Καστοριανός τεχνικός τόνισε πως δεν άργησε να απαντήσει στην πρόταση των Τρικάλων ενώ για το ντέρμπι της Κυριακής με τον Μακεδονικό τόνισε πως θα προσπαθήσει να βοηθήσει τους παίκτες στο ψυχολογικό τομέα.





Τις πρώτες επίσημες δηλώσεις ως τεχνικός του ΑΟ Τρίκαλα έκανε ο Απόστολος Χαραλαμπίδης.

Οι δηλώσεις:

«Είναι μια σημαντική στιγμή για την καριέρα μου . Μου έγινε μια πρόταση από τον κ. Πλεξίδα και δεν άργησα να απαντήσω. Πιστεύω για την καριέρα μου είναι πρόκληση που είμαι εδώ πέρα. Έρχομαι σε μια ομάδα μεγάλη, μια ομάδα με ιστορία, και υψηλούς στόχους. Αυτές είναι και οι φιλοδοξίες οι δικές μου, να φτάσω ψηλά και για αυτό απάντησα γρήγορα.

Είναι άσχημο να φεύγεις από μια ομάδα. Δεν έχω φύγει μέχρι τώρα από ομάδα και δεν με έχει διώξει κανένας. Πιστεύω πάρα πολύ στη δουλειά μου και κάνω σωστά την δουλειά. μου. Αλλά μια τέτοια πρόταση από την ομάδα των Τρικάλων δεν μπορούσα να την αρνηθώ. Πιστεύω να υλοποιήσουμε τους στόχους μας για αυτό βρίσκομαι εδώ πέρα. Αν δεν πίστευα δεν θα το έκανα. Η ομάδα έχει πάρα πολύ καλό υλικό, πάρα πολύ κόσμο , πάρα πολύ μεγάλη δυναμική και ένα πρόεδρο που διψάει να δει την ομάδα ψηλά και αυτά τα στοιχεία με κάνανε να βρίσκομαι εδώ πέρα.


Για την αποχώρηση Βαζάκα

Δεν με προβληματίζει. Εγώ θα κοιτάξω τη δουλειά μου, θα κοιτάξω όσο το δυνατόν να είμαι σωστός απέναντι στην ομάδα, στην δουλειά μου και σε αυτό που ξέρω να κάνω. Μέσα από αυτά τα πράγματα θα προσπαθήσουμε να έρθει ο στόχος.

Για το ρόστερ του ΑΟΤ :

Το υλικό είναι πάρα πολύ καλό. Σίγουρα κάθε ομάδα χρειάζεται κάποια ενίσχυση. Και η καλύτερη ομάδα στον κόσμο κοιτάζει να ενισχυθεί. Έτσι θα κοιτάξουμε και εμείς τον Δεκέμβριο να ενισχύσουμε την ομάδα για να γίνει πιο εύκολο το έργο μας.

Για το επιθετικό πρόβλημα και την δυσκολία στο γκολ.

Θα προσπαθήσω να δουλέψω στην επιθετική τακτική και να περάσω κάποια δικά μου πράγματα και εύχομαι να έρθει το γκολ και με κάποια «χ» ενίσχυση τον Δεκέμβριο με κάποιους «χ» επιθετικούς, να το κάνουμε εύκολο. Οι προπονητές έχουν στο μυαλό τους πάντα παίκτες που μπορούν να βοηθήσουν εκεί που έχει πρόβλημα η ομάδα. Θα μιλήσω με τον κ. Πλεξίδα για να δούμε πως θα ενισχυθούμε.

Αν είναι ρίσκο η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας των Τρικάλων:

Είναι ρίσκο. Φεύγω από μια ομάδα που έχει εύκολο πρόγραμμα τα τέσσερα επόμενα παιχνίδια που μπορεί ο Εορδαϊκός να είναι στην πρώτη θέση. Είναι ρίσκο αλλά σας είπα πως δεν μπορείς να αρνηθείς μια πρόταση όπως των Τρικάλων. Η δυναμική είναι μεγαλύτερη και υπάρχει έδαφος πολύ καλύτερο από τον Εορδαϊκο. Πιστεύω πάρα πολύ στην δουλειά μου και για αυτό βρίσκομαι εδώ.

Για το παιχνίδι με τον Μακεδονικό τόνισε:

Το μόνο που μπορώ να προσπαθήσω να περάσω κάποια ψυχολογία πολύ καλή στα παιδιά. Να κοιτάξουμε να προσπαθήσουμε να παίξουν ποδόσφαιρο να μην έχουν καθόλου άγχος καθώς έχουν πολύ καλή ποιότητα και μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα. Να αποβάλουν το άγχος και θα έρθουν και τα αποτελέσματα καθώς όπως είπα υπάρχει ποιότητα.

Για τους συνεργάτες του τόνισε:

Γυμναστή θα φέρω τον Αντώνη Ανθουλάκη που συνεργαστήκαμε στον Φωκικό. Υπάρχει κάποιο «κόλλημα» καθώς είναι στο στρατό αλλά θα προσπαθήσει να πάρει αναβολή γιατί μόλις άκουσε για τα Τρίκαλα δεν είπε όχι.



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου