Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

KEITH GLASS: «ΦΟΒΕΡΟΣ ΣΚΟΡΕΡ Ο AJ ABRAMS»


Συνέντευξη Keith Glass στην επίσημη ιστοσελίδα του ΑΣ Τρίκαλα



Ο μάνατζερ του AJ Abrams, ο Keith Glass, δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς είναι εξαιρετικά γνωστός στον χώρο του παγκόσμιου μπάσκετ μιας και έχει εκπροσωπήσει κατά καιρούς δεκάδες παίκτες που έχουν αγωνιστεί στο ΝΒΑ αλλά και στην Ευρώπη.


Ο Keith Glass συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον ΑΣ Τρίκαλα αλλά η περιοχή μας δεν του είναι άγνωστη καθώς ξέρει πολλά γι’ αυτήν από τον Ευθύμη Ρεντζιά τον οποίο και εκπροσωπούσε στο παρελθόν.

Με αφορμή την έλευση του AJ Abrams στα Τρίκαλα παραχώρησε στο επίσημο σάιτ του ΑΣ Τρίκαλα μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη:

«Μου αρέσει η Ελλάδα, υψηλό το επίπεδο μπάσκετ»

Αρχικά ο Keith Glass αναφέρθηκε στις κατά καιρούς συνεργασίες του με ελληνικές ομάδες: «Έχω συνεργαστεί με αρκετές ομάδες στην Ελλάδα. Κάποια στιγμή είχα τον Σκότ Σκάϊλς, τον Άντονι Μπόνις και τον Ευθυμη Ρεντζιά που αγωνίζονταν ταυτόχρονα στον ΠΑΟΚ.
Κατά διαστήματα είχα παίκτες αλλά και είχα διαπραγματευτεί με Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, ΑΕΚ, Μαρούσι, Άρη. Συνολικά σε όλη την Ευρώπη πρέπει να έχω αντιπροσωπεύσει πάνω από 100 παίκτες και άλλους τόσους περίπου στο ΝΒΑ».

Η Ελλάδα είναι ένας προορισμός που του αρέσει ενώ στα άμεσα σχέδια του είναι να επισκεφτεί και τα Τρίκαλα: «Έχω βρεθεί αρκετές φορές στην Ελλάδα και μου αρέσει πάρα πολύ να βρίσκομαι εκεί. Κυρίως έχω βρεθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τώρα που ο AJ Abrams θα είναι στα Τρίκαλα ελπίζω να συμπεριλάβω την πόλη στα ταξιδιωτικά μου πλάνα. Ο Ρεντζιάς γεννήθηκε στα Τρίκαλα και πάντα μιλούσε με αγάπη γι’ αυτά. Σε ένα από τα βιβλία μου μάλιστα κάνω ιδιαίτερη αναφορά στα Τρίκαλα».

Ένας από τους παίκτες που εκπροσωπεί είναι και ο διεθνής μας Νίκος Ζήσης και για τον λόγο αυτό παρακολουθεί από κοντά και την Εθνική μας ομάδα μπάσκετ:

«Πιστεύω ότι το επίπεδο του ελληνικού μπάσκετ είναι από τα υψηλότερα στον κόσμο. Παρακολουθώ μάλιστα από πολύ κοντά την Εθνική ομάδα καθώς ένας από τους παίκτες που εκπροσωπώ είναι και ο Νίκος Ζήσης. Έχω μεγάλο σεβασμό για τους παίκτες της Εθνικής και για τον τρόπου που αγωνίζονται μαζί. Έχω γίνει λοιπόν μεγάλος θαυμαστής της ομάδας αλλά και κάποιων παικτών όπως οι Παπαλουκάς, Σπανούλης και Διαμαντίδης. Μου αρέσουν οι ΟΜΑΔΕΣ και οι Έλληνες έχουν μία πραγματική ομάδα».

«Φοβερός σκόρερ ο AJ Abrams»

Στην συνέχεια ο Keith Glass αναφέρθηκε στον AJ Abrams, τον παίκτη του που την νέα σεζόν θα φορά την φανέλα του ΑΣ Τρίκαλα: «Ο A.J. Abrams είναι ένας φοβερός σκόρερ. Είναι από τους καλύτερους σουτέρ τριών πόντων που έχω ποτέ δει. Ωστόσο όμως είναι και ένας ολοκληρωμένος παίκτης. Μπορεί να χειριστεί την μπάλα καλά, μπορεί να ελιχθεί τόσο καλά όσο σουτάρει τρίποντα. Επίσης είναι ένας πολύ καλός αμυντικός παίκτες. Πιστεύω ότι οι φίλαθλοι των Τρικάλων θα δουν έναν έξοχο και πολυσύνθετο παίκτη και πάνω απ’ όλα έναν εξαιρετικό σουτέρ. Ακόμη ο AJ εκτός από καλός παίκτης είναι και εξαιρετικός άνθρωπος».

Θεωρεί ότι ο πρώην άσσος του πανεπιστημίου του Τέξας θα βοηθήσει τα Τρίκαλα αλλά και τον εαυτό του: «Δεν βλέπουμε τα Τρίκαλα ως ένα βήμα για κάτι μελλοντικό. Ο AJ έρχεται στα Τρίκαλα ώστε να τα βοηθήσει να είναι πετυχημένα. Εάν αυτό μεταφραστεί σε επιτυχία για τον ίδιο ατομικά, αυτό είναι κάτι επιπλέον. Η δουλειά του είναι παίξει όσο καλύτερα μπορεί για τα Τρίκαλα».

Χαρακτήρισε ακόμη έκπληξη το γεγονός ότι δεν επελέγη στα ντραφτ: «Ήταν έκπληξη το γεγονός ότι ο AJ δεν επελέγη στα ντραφτ. Το ΝΒΑ κάνει πολλά λάθη κάθε χρόνο. Ο AJ είναι ένα από αυτά. Η απώλεια του ΝΒΑ είναι ουσιαστικά η ευκαιρία των Τρικάλων. Πιστεύω όμως ότι κάποια μέρα θα παίξει στο ΝΒΑ».

«Εντυπωσιασμένος από τον τρόπο δουλειάς του Αγγέλου»

Τέλος ο Keith Glass αφού έκανε μία ακόμη αναφορά στον Ευθύμη Ρεντζιά αναφέρθηκε στην συνεργασία του με τον Βαγγέλη Αγγέλου: «Το μόνο που ήξερα για τα Τρίκαλα ήταν ότι μου είχε πει ο Ρεντζιάς και ότι μου είπε ήταν πολύ καλό. Όσο για τον προπονητή Βαγγέλη Αγγέλου είχα την ευκαιρία τον τελευταίο μήνα να μιλήσω αρκετά μαζί του. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από τον τρόπο με τον οποίο προσπαθεί να δημιουργήσει μία πετυχημένη ομάδα στα Τρίκαλα. Δουλεύει πολύ σκληρά και επιμελώς. Είχαμε πολλές συνομιλίες τον τελευταίο καιρό και επιθυμώ να διατηρήσουμε αυτή τη σχέση».















Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου