Κυριακή 2 Αυγούστου 2009

Αρια «Εσύ και η εθνική ομάδα ενώνετε τους οπαδούς»!


Είναι η νέα μελαχρινή καλλονή που καθηλώνει τον ανδρικό πληθυσμό στο διαδικτυακό πέρασμά της.




Δηλώνει φαν της ομάδας της ΑΕΛ. Η Αρια Αργατζοπούλου δημοσιογράφος που εκφωνεί αθλητικές ειδήσεις μέσω video στο αθλητικό site sport.gr έδωσε την πρώτη συνέντευξη στην «Espresso»
Οι φίλαθλοι τρελαίνονται να ακούνε τις αθλητικές ειδήσεις από το στοματάκι της. Η Αρια Αργατζοπούλου μόλις... ξεκίνησε και αναμένεται να κρατήσει για πολύ, μας συστήνεται και εξηγεί πώς έχει καταφέρει σε χρόνο dt να γίνει η αγαπημένη των ανδρών που βάζουν σε δεύτερη μοίρα ακόμη και τις ποδοσφαιρικές έριδές τους.

«Κανονικά θα πρέπει να σχολιάζουμε τα περί της προετοιμασίας του Θρύλου μας αλλά, Αρια, είσαι τέτοιο κουκλί που δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς» γράφει στα comments τού βίντεο ένας από τους «οπαδούς» της. «Το "ο Τιμούρ Κετσπάγια" πόσο ωραία το λες...» προσθέτει ένας άλλος. Και ένας τρίτος συμπληρώνει: «Εσύ και η εθνική ομάδα ενώνετε τους οπαδούς»!

Η ίδια πάντως δηλώνει φαν της ομάδας της Λάρισας λόγω καταγωγής, δεν κρύβει πως κολακεύεται από τα σχόλια των θαυμαστών της και αποκαλύπτει την κρυφή επιθυμία της να ασχοληθεί με το πολιτικό ρεπορτάζ! Να δούμε τότε και τη Βουλή να σείεται!

«Γεννήθηκα στη Λάρισα στις 19 Μαρτίου του 1989, αυτό αυτόματα με κάνει Ιχθύ, από πατέρα Λαρισαίο και μητέρα μισή Αγγλίδα, μισή Αυστριακή. Εζησα στη Λάρισα μέχρι τα δεκαεπτά μου και ήρθα στην Αθήνα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Πέρασα στην πρώτη επιλογή μου, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ και τώρα διανύω το τρίτο έτος σπουδών.Παράλληλα, άρχισα την πρακτική εξάσκησή μου από πολύ νωρίς δοκιμάζοντας διάφορα πράγματα στον χώρο της δημοσιογραφίας. Η σημαντικότερη μέχρι τώρα συνεργασία μου ήταν με το περιοδικό "Εcolife". Ενα free press με κυρίως οικολογικό περιεχόμενο, στο οποίο είχα την επιμέλεια της στήλης ομορφιάς. Παράλληλα, είμαι στο sport.gr και συνεργάζομαι με περιοδικά ποικίλης ύλης».

Το όνειρό της είναι να ασχοληθεί με το πολιτικό ρεπορτάζ: «Με ενδιαφέρει το πολιτικό ρεπορτάζ. Ωστόσο, πρωταρχικό μέλημά μου είναι να ολοκληρώσω τις σπουδές μου». Οι άνδρες πάντως μένουν με το στόμα ανοιχτό με τις αθλητικές γνώσεις της: «Ξαφνικά οι ανδρικές συζητήσεις δεν μου φαίνονται και τόσο βαρετές, άσε που τα χάνουν οι φίλοι μου με τις αθλητικές γνώσεις που έχω αποκτήσει. Κάποιοι με σνομπάρουν με χιούμορ και νομίζω πιο πολύ για πλάκα».

Γήπεδο δεν πηγαίνει συχνά, αλλά σκέφτεται στο μέλλον να κάνει πιο τακτικές τις επισκέψεις της στους «ναούς» των ανδρών.


Τι ομάδα είναι; «Από τις μεγάλες πάντως καμία. Και δεν θέλω να θεωρηθεί διπλωματική η απάντησή μου, αλλά λόγω της ιδιαίτερης πατρίδας μου υποστηρίζω τη Λάρισα!». Τι έχει όμως να μας πει για τους δεκάδες φαν που έχει ήδη αποκτήσει: «Δεν νομίζω ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα πρόλαβα να αποκτήσω το δικό μου κοινό! Αν και φαίνεται λίγο "ξένη" μια γυναίκα σε ένα αθλητικό site, πιστεύω ότι στους άνδρες αρέσει να ενημερώνονται από γυναίκες για τα αθλητικά. Στην Ιταλία, για παράδειγμα, τις περισσότερες αθλητικές εκπομπές τις παρουσιάζουν γυναίκες. Δίνουν βέβαια τον λόγο σε ειδικούς που σχολιάζουν πιο εμπεριστατωμένα τα θέματα, αλλά την παρουσίαση την κάνουν συνήθως αυτές» λέει στην «Espresso» η Αρια.

Τα σχόλια των επισκεπτών του site ποικίλλουν.



Η Αρια όμως δεν αστειεύεται πάντα και θέτει τα δικά της όρια: «Κάποια από αυτά με κολακεύουν, άλλα μου προκαλούν γέλιο, τα περισσότερα όμως δυστυχώς δεν πολυασχολούνται με το ρεπορτάζ και τις ειδήσεις που τους μεταφέρω. Το καλό είναι ότι τις λίγες φορές που κάποιος έγραψε κάτι άσεμνο "τα άκουσε" από τους ίδιους τους χρήστες, τον έβαλαν στη θέση του οι άλλοι μπλόγκερς!». Ποιο από τα σχόλια που έχουν κάνει για εκείνη θεωρεί πιο ενδιαφέρον; «Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου φάνηκε πολύ αστείο. Τα πρώτα ρεπορτάζ που κάναμε αφορούσαν τον Ολυμπιακό. Σε ένα βίντεο, στο οποίο μιλούσα για τον Κάλστρομ, υπήρχε ένα σχόλιο που έλεγε: "Δεν θέλουμε τον Κάλστρομ στην ομάδα, εσένα θέλουμε"».


Πηγή: «Espresso»






Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου