Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

Άκαρπη η συνάντηση με τον ΟΣΕ στην Αθήνα


Απρόθυμη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δεχθεί τα αιτήματα των Δυτικοθεσσαλών φορέων για διατήρηση του απευθείας ιντερσίτι για Αθήνα



Πήγαν, είπαν και απήλθαν οι φορείς της Δυτικής Θεσσαλίας στην Αθήνα κατά τη συνάντηση με το διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Πρ. Καλογιάννη. Δυστυχώς, από τη συνάντηση δεν προέκυψε κανένα θετικό στοιχείο που θα ανέτρεπε την περικοπή του δρομολογίου του απευθείας ιντερσίτι Καλαμπάκα-Αθήνα-Καλαμπάκα.
Ειδικότερα, οι εκπρόσωποι της Νομαρχιών Τρικάλων και Καρδίτσας, των αντίστοιχων δήμων και των συλλόγων οι Φίλοι του Σιδηρόδρομου, συναντήθηκαν χθες το πρωί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε να τους εξηγήσουν ποια είναι τα προβλήματα που προκύπτουν από την περικοπή του απευθείας δρομολογίου και να αποσπάσουν τη δέσμευση ότι άμεσα το πρόβλημα θα αποκατασταθεί.
Μετά από πολύωρη συνάντηση, και αφού οι τοπικοί φορείς προειδοποίησαν σε κάθε τόνο ότι πρόκειται για μία αναχρονιστική απόφαση για τον ΟΣΕ αλλά και για τους επιβάτες που θα αναγκάζονται να περνούν όλη αυτή την ταλαιπωρία, τελικά το αποτέλεσμα ήταν ίδιο: δεν υπήρξε καμία δέσμευση για ανατροπή της κατάστασης. Με το τέλος της συνάντησης οι φορείς των δύο νομών έδωσαν μία τρίωρη παράταση στον κ. Καλογιάννη. Με τη λήξη της διορίας, η απάντηση ήρθε και πάλι αποκαρδιωτική. Τα δρομολόγια ιντερσίτι μετατρέπονται σε δρομολόγια απλά με ανταπόκριση στα Παλαιοφάρσαλα.
Η μόνη ελπίδα, όπως τόνισε ο δήμαρχος Τρικκαίων, είναι να ληφθεί πολιτική απόφαση αφού πλέον δεν έχει να κάνει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Στυλιανίδη. Μάλιστα, σύμφωνα με το δήμαρχο, αναμένεται συνάντηση στο αμέσως χρονικό διάστημα μεταξύ του υπουργού Στυλιανίδη και του συντοπίτη υφυπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών κ. Λέγκα, όπου φυσικά το θέμα θα συζητηθεί διεξοδικά, αλλά και πάλι είναι αμφίβολο αν θα αλλάξει κάτι.
Η «ΕΡΕΥΝΑ» επικοινώνησε και με το γραφείο του κ. Χατζηγάκη από το οποίο μας είπαν πως ο υπουργός ενημερώνεται για το θέμα και θα τοποθετηθεί το ερχόμενο διάστημα.
Δεν ήξεραν τις συνέπειες;
Αίσθηση προκαλεί τα γεγονός ότι όταν οι φορείς εξήγησαν στον κ. Καλογιάννη ότι η απόφαση για περικοπή του ιντερσίτι σημαίνει αυτομάτως ότι θα εξυπηρετούνται καθημερινά τουλάχιστον 70 λιγότεροι επιβάτες, προκάλεσε την έκπληξη του διευθύνοντα συμβούλου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που δήλωσε ανήξερος.
Η αμαξοστοιχία που πήγαινε απευθείας από Καλαμπάκα – Αθήνα αλλά και με επιστροφή, μπορούσε να εξυπηρετήσει πάνω 250 άτομα. Ο αντίστοιχος αριθμός που μπορεί να εξυπηρετήσει μόνη της η αμαξοστοιχία του Βόλου είναι το ανώτερο 180 κάτι που σημαίνει ότι οι πολίτες δεν θα βρίσκουν καν εισιτήριο.

Στα χαρακώματα οι φορείς
Έτσι όπως εξελίχθηκε η κατάσταση, οι κινητοποιήσεις είναι μονόδρομος τόσο για τους πολίτες όσο και για τους πολιτικούς της περιοχής. Όπως τόνισε ο νομάρχης Καρδίστας κ.Φώτης Αλεξάκος, η εξέλιξη με την άρνηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αλλάξει την κατάσταση σημαίνει αυτομάτως και «Αιτία πολέμου» όπως επισήμανε χαρακτηριστικά. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του δημάρχου Τρικκαίων κ. Ταμήλου, ο οποίος τόνισε ότι «Φύγαμε απογοητευμένοι. Πλέον χρειάζεται εντολή κάτι που δεν εξασφαλίσαμε. Τελικά, όλα έγιναν γιατί όλα έγιναν χωρίς διάλογο. Πρέπει να υπάρξουν δυναμικές αντιδράσεις και κινητοποιήσεις».
Οι φορείς θα συνεδριάσουν εκ νέου την ερχόμενη εβδομάδα όπου και θα αποφασίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεών τους. Από εκεί και πέρα όμως, από σήμερα 1η Αυγούστου, το δρομολόγιο θα πραγματοποιείται με ανταπόκριση, κάτι που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα κατεβαίνουν στα Παλαιοφάρσαλα και θα επιβιβάζονται εκ νέου στην αμαξοστοιχία του Βόλου.


Της ΕΛΕΝΗΣ ΧΟΛΕΒΑ - ΕΡΕΥΝΑ



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου