Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ "Μου την έχουν πέσει πολλές φορές λεσβίες..."


«Πάει καιρός από την τελευταία φορά που έκανα στριπτίζ στο γκομενό μου. Έτσι και αλλιώς, μου το ζητάει σπάνια. Επειδή εξαρχής δεν ήθελε να είμαι χορεύτρια, το απέφευγε. Μάλιστα τις φορές που του το είχα κάνει, είχα πάρει πρωτοβουλία»





«Το πιο περίεργο μέρος που έχω κάνει σεξ είναι σε ασανσέρ στην Αθήνα. Πηγαίναμε με το αγόρι μου στο σπίτι της φίλης μου που ήταν στον τρίτο όροφο, με πείραζε, τον πείραζα, οπότε πατήσαμε το στοπ και ξεκινήσαμε. Δυστυχώς δεν τελειώσαμε. Ακούσαμε κόσμο να έρχεται και σταματήσαμε. Έμεινε στην μέση»

«Μεγαλύτερο μου ερωτικό ταλέντο είναι το νάζι. Μου βγαίνει πολύ. Μιλάω μπεμπεκίστικα και τέτοια. Εκεί που άλλη κάνει κρεβατομουρμούρα, εγώ κάνω κρεβατονάζι»

«Δεν μπορώ να κάνω σπαγκάτο, αλλά η παραπάνω ευλυγισία που έχω από το χορό έχει εφαρμογή στο σεξ. Για την ακρίβεια, την εκμεταλλεύονται οι άλλοι, όχι εγώ»

«O λόγος που με επέλεξαν ως συμπαρουσιάστρια; 50% το στήθος μου, 30% επειδή ξέρω πότε να μιλάω και πότε όχι και 20% τα χείλη μου»

«Γενικώς στο Αγρίνιο είχα την φήμη της όμορφης. Μάλιστα επειδή πάντα είχα μακριά μαύρα μαλλιά, στο σχολείο με λέγανε Ερατώ, ξέρεις από τους Ψίθυρους Καρδιάς. Στη συνέχεια το γύρισαν σε Ποκαχόντας. Όταν γυρίζω στο Αγρίνιο και με αναγνωρίζουν, συνήθως έρχονται και μου λένε μπράβο Ολγάκι και τέτοια. Βέβαια υπήρξε κάποιος άγνωστος που ήρθε στην ψύχρα και μου είπε "Πως γίνεται να σε δω όπως ήσουν στο Playboy;"»

«Το ξέρω ότι δεν είμαι αυτό που φαίνομαι. Δεν θα διέδιδα ποτέ φήμες για να κερδίσω κάτι, δεν θα έκλεβα ποτέ γκόμενο άλλης, δεν θα έδινα ποτέ και με τίποτα το κορμί μου για να πάω ένα σκαλί παραπάνω και δεν έχω τη φιλοδοξία που έχουν πολλές να κερδίσουν χρήματα ή να βρουν ένα πλούσιο σύζυγο»

«Μου την έχουν πέσει πολλές φορές λεσβίες. Μία φορά που μου έκανε εντύπωση ήταν με ένα ζευγάρι όταν χόρευα στο Venue. Στην αρχή ήρθε η κοπέλα και μου λέει ‘Σε βλέπουμε τόση ώρα με το αγόρι μου και θέλουμε να σε ρωτήσουμε αν θέλεις κάνεις sex μαζί μας' Επειδή δεν ήθελα να τη φέρω σε δύσκολη θέση, της απάντησα ‘Σας ευχαριστώ πολύ που με θεωρείτε ωραία, αλλά δεν τα συνηθίζω, είμαι και στις μέρες μου, όχι'. Αυτή μπορεί να ήθελε να δοκιμάσει μια καινούργια εμπειρία με το αγόρι της, τι να της πω; Θα ήταν δηλαδή καλύτερα να την προσβάλω; Οπότε μετά επιστρέφει στο αγόρι της, το συζητάνε και έρχεται εκείνος, μου δίνει το αριθμό του τηλεφώνου του και μου λέει ‘Όποτε θέλεις πάρε μας'»

















To βρήκα ΕΔΩ



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου