Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Σύντομα το δρομολόγιο του INTERCITY Αθήνα-Καρδίτσα- Τρίκαλα-Καλαμπάκα.


Καλά νέα προκύπτουν για την επαναφορά του δρομολογίου του INTERCITY



Συζητήθηκε στη Βουλή επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Καρδίτσας Ντίνου Ρόβλια προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την επαναφορά του ανωτέρω δρομολογίου και στην ερώτηση απάντησε ο Υφυπουργός Νικόλαος Σηφουνάκης, που αφού επέκρινε χειρισμούς της Ελληνικής Πολιτείας την τελευταία 50ετία που δεν έδωσαν την προτεραιότητα που έπρεπε στο σιδηρόδρομο που σήμερα είναι παγκοσμίως το πιο σύγχρονο, το πιο αποτελεσματικό και το πιο οικολογικό μέσο στις μεταφορές, επέκρινε την προηγούμενη Κυβέρνηση της Ν.Δ. για πολιτικές που «οδήγησαν περίπου στο χείλος του γκρεμού τον Οργανισμό», προσθέτοντας πως «Το έλλειμμα το 2004 ήταν της τάξης του 3,2 δις ευρώ και 4 χρόνια μετά στις 31/12/2008 ξεπέρασε τα 9 δις ευρώ.

Το 2004 υπήρχαν 9.200 εργαζόμενοι και οι δαπάνες για την ετήσια μισθοδοσία τους ήταν 240 εκ. ευρώ.

Στις 31/12/2008 υπήρχαν 7.000 εργαζόμενοι, με δαπάνη μισθοδοσίας 440 εκ. ευρώ. Αντιλαμβάνεστε, τι πλιάτσικο έγινε στον Οργανισμό. Εμείς επανεξετάζουμε μέσα σε ένα ορθολογικό πλαίσιο τα δρομολόγια, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών και βεβαίως για να μπορέσει να καταστεί ο σιδηρόδρομος ελκυστικός, αλλά και ανταγωνιστικό μέσο».

Ο κ. Σηφουνάκης, επιβεβαίωσε τα στοιχεία περί πληρότητας που εμφανίζει η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία και τόνισε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα η γραμμή θα λειτουργήσει ξανά με βάσει το νέο σχεδιασμό της νέας διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Εμείς το θεωρούμε απόλυτα λογικό και πράγματι αυτή η γραμμή θα επαναλειτουργήσει και πιστεύω σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορείτε να επικοινωνήσετε και με την καινούργια διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που σχεδιάζει και πιστεύω σύντομα θα καταθέσει την πρόταση για το πότε αυτό θα είναι εφικτό, δηλαδή όσο το δυνατόν συντομότερα».



Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου