Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΑΣΠΑ live @ JAZZ BAR LOUNGE CAFE - Οιχαλία


Παρασκευή, 8 Απριλίου στις 10:30 μ.μ.






Η Άσπα Τσίνα γεννήθηκε στη Λάρισα το 1977 και μεγάλωσε στο Καρπενήσι. Σπούδασε στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Αποφοίτησε το 1998 οπότε και άρχισε ν' ασχολείται επαγγελματικά με το τραγούδι, δουλεύοντας σε μουσικές σκηνές της Θεσ/κης και των Τρικάλων. Έχει κάνει επίσης σπουδές πιάνου και σολφέζ.

"Νιώθω πάρα πολύ ικανοποιημένη και δικαιωμένη από τη προσπάθεια που έκανα για να μπω στο χώρο της δισκογραφίας.

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γιατί στο cd single και τα δύο κομμάτια μου έδωσαν τη δυνατότητα να βγάλω πράγματα από τον εαυτό μου προς τα έξω σε ότι αφορά την μελωδία αλλά και τον στίχο. Συνηθίζω να λέω ότι έχουν κάτι από Άσπα. Νομίζω ότι αυτή είναι η χαρά κάθε τραγουδιστή.

 Να μπορεί να ερμηνεύει κομμάτια που τον αντιπροσωπεύουν σε μεγάλο βαθμό.Παλιότερα πιστεύω το ταλέντο και μόνο αρκούσε... Σ

ήμερα τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα γιατί υπάρχει πληθώρα ανθρώπων ταλαντούχων και παράλληλα μικρότερη ζήτηση. Έτσι δεν υπάρχει σωστή αναλογία.Γενικά είμαι άνθρωπος που ότι έχω και θέλω να το πω, θα το πω. Δεν χρειάζομαι την έγκριση ή την ενθάρρυνση του οποιουδήποτε για να πω ελεύθερα τη γνώμη μου.εγώ από τη φύση μου είμαι αγχώδης και τελειομανής μα και εκρηκτική σαν προσωπικότητα, μπορεί μερικές φορές να με έκαναν να νιώθω λίγο περισσότερο πιεσμένη".


Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου