Συνεχής είναι η προσπάθεια της διοίκησης, των μετόχων και των εργαζομένων του Αστικού ΚΤΕΛ Ν. Τρικάλων για αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται στους τρικαλινούς πολίτες.
Στο πλαίσιο αυτό επιχειρείται εξορθολογισμός των δρομολογίων έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι επιβάτες τόσο της πόλης, όσο και των χωριών, οι οποίοι καθημερινά εμπιστεύονται το Αστικό ΚΤΕΛ για τις μετακινήσεις τους. Την περασμένη χρονιά άλλωστε μετακινήθηκαν περισσότεροι από 1 εκατομμύριο επιβάτες με τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ, δείγμα της σχέσης εμπιστοσύνης που έχουν αναπτύξει με τον φορέα.
Ο τερματικός σταθμός της 28ης Οκτωβρίου, παρά τις όποιες δυσκολίες που καθημερινά διαπιστώνονται, εξυπηρετεί τα μέγιστα τους επιβάτες οι οποίοι γνωρίζουν ακριβώς πότε και από πού αναχωρεί το λεωφορείο τους για το δρομολόγιο που επιθυμούν.
Πρόθεση της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ είναι να αναβαθμίσει περαιτέρω τον τερματικό σταθμό, παρέχοντας ακόμη καλύτερες υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό. Προς αυτή τη κατεύθυνση ζητά και την στήριξη της δημοτικής αρχής, προκειμένου οι τρικαλινοί να μπορούν να μετακινούνται γρήγορα και με ασφάλεια από και προς την πόλη των Τρικάλων.
Δημοσίευσέ το στο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου